برتري آرسنال در اولين ديدار هفته نهم ليگ جزيره
 
بهترین ها در انتظار شماست
اخبار روز|اخبار ایران و جهان|عاشقانه|ورزشی|خنده دار
 
 
هفته نهم رقابت‌هاي ليگ برتر انگليس با يک ديدار آغاز شد که در آن آرسنال موفق شد با 2 گل کريستال‌پالاس را شکست دهد و صدر‌نشيني خود را تضمين کند. آرسنال در اولين ديدار هفته نهم برابر کريستال پالاس بازي را هجومي آغاز کرد، اما در ادامه‌ي مسابقه، ميزبان توپ و ميدان را در اختيار گرفت اما نتوانست از فرصت‌هاي خود استفاده کند تا بازي با تساوي بدون گل در نيمه نخست به پايان برسد. توپچي هاي لندن موفق شدند در نيمه دوم به گل برسند. مايکل آرتتا در دقيقه 49 موفق شد آرسنال را از روي نقطه پنالتي جلو بيندازد. اين هافبک اسپانيايي در دقيقه 65 به دليل خطاي خشن بر روي مروان شاماخ بازيکن سابق آرسنال با دريافت کارت قرمز از زمين مسابقه اخراج شد. در ادامه، کريستال‌پالاس توپ و ميدان را در اختيار گرفت اما نتوانست از فرصت‌هاي خود استفاده کند تا اوليويه ژيرو مهاجم فرانسوي در دقيقه 88 گل دوم آرسنال را به ثمر برساند تا اين ديدار در پايان با نتيجه 2 بر صفر به سود آرسنال به پايان برسد. آرسنال با اين پيروزي 22 امتيازي شد تا موقعيت خود در صدر جدول را حفظ کند.


درباره وبلاگ

تیم وبلاگ نویسان ما سعی دارن بهترین هارو واسه شما فراهم کنن.پس اگه از مطلبی خوشتون نیومد لطفا ب بزرگی ما ببخشید... دوستون داریم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Best For YoU و آدرس bro2net.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.با تشکر.(عمو مهرداد)